Dobrý den,
Od začátku roku 2023 jsme začali svojí první sezónu v nově zrekonstruovaném statku, ke kterému patří okolní louky a lesy. Součástí areálu je stodola 150 míst k sezení, parket 130 m2 a bar pod jednou střechou. Místo se nachází 50 min od Prahy a 10 min od Sedlčan.
Z důvodu vaší pohody nabízíme areál k dispozici na tři dny. Je jedno, jestli chcete mít obřad v pátek, v sobotu, nebo jakýkoliv jiný den.
Uvolnil se nám termín: 24.-26.5. a 27.-29.9. 2024
Volné termíny v roce:
- 2024
- 2025
Místo je schopno zajistit:
- Místo na obřad
- Místo na hostinu
- Ubytování
Kapacita na obřad: 200
Maximální počet hostů na hostinu: 150
Počet osob, které lze ubytovat: 25
Vlastní alkohol:
- Vlastní alkohol za příplatek
Vlastní catering:
- Můžeme si dodat vlastní catering
Místo je schopno zajistit tyto služby:
- Catering
- Dekorace
- DJ
- Fotograf
- Fotokoutek
- Květinová výzdoba
- Parkování v areálu
- Parkování v okolí areálu
- Svatební dort
- Svatební koordinátor
Možnosti po půlnoci:
- Pokračování párty po půlnoci povoleno
- Hudba po půlnoci povolena
Domácí zvířata:
- Domácí zvířata povolena
Kontaktní osoba: Daniel Hrma
Telefon: +420773553914
Nahrávání....
Žádné záznamy nenalezeny
Litujeme, nebyly nalezeny žádné záznamy. Upravte kritéria vyhledávání a zkuste to znovu.
Chyba načtení map
Je nám líto, nelze načíst API pro Mapy.
1 Hodnocení on “Statek Dobrohošť”
Zkušenost se svatebním místem Dobrohošť
Bohužel se také musím podělit s otřesnou zkušeností s paní majitelkou z Dobrohoště, kde jsme měli mít svatbu letos v září.
Svatbu jsme začali s přítelem řešit už loni v dubnu a chtěli mít na přípravu dostatek klidu, aby vše proběhlo v klidu. Na Dobrohošť jsme se jeli podívat jako jedni z prvních, ještě před otevřením jejich první sezony. Byly pro nás při výběru místa zásadní 2 věci. První z nich byla, abychom si mohli zajistit vlastní catering a druhá, abychom si místo mohli pronajmout už od čtvrtka. Ani jedna z těchto věcí nebyl problém. Znovu jsme se jeli na místo podívat v srpnu, znovu se zeptali na tyto věci a dohodli se s paní majitelkou na termínu.
Po dvou měsících nám přišla smlouva. Smlouva je sepsaná v excelu, což vypovídá dost o její kvalitě. Jedním z překvapení bylo to, že za přespání v pokojích z pátka na sobotu byl najednou účtován poplatek, i když jsme před tím o ničem takovém neslyšeli a vždy jsme se bavili o ceně pronájmu za celý objekt se vším všudy od pátka do neděle. Navíc byly ve smlouvě zmíněny další blíže nespecifikované poplatky týkající se cateringu. Jelikož tam nebylo zmíněno nic z dohodnutých věcí a hlavně tam nebyla napsána ani cena pronájmu zavolali jsme paní majitelce, abychom se na věcech znovu dohodli a nic nás pak nepřekvapilo. Vše jsme majitelce sepsali do emailové komunikace, aby to bylo černé na bílém a odeslali zálohu.
V dubnu jsme si sjednali velkou schůzku na místě s naší koordinátorkou, cateringem a floristkou, abychom vyřešili detaily a všichni věděli potřebné informace. Během schůzky nastalo pár komplikací. Zjistili jsme, že zázemí pro catering je naprosto nedostačující. Na místě jsou klasické myčky, které nemůžou nikdy stíhat odmývat nadobí. Je tam pouze jeden bojler na teplou vodu, kterému dojde teplá voda už dopoledne. A hlavně, že si catering nemůže zapojit elektrické vybavení, protože to bude vyhazovat pojistky v celé stodole (přípojka jsou 2kW). Na což jsme se pani majitelky ptali už dříve, ale neodpověděla nám na to. Naštěstí náš skvělý catering je zvyklý na streetfoodové vaření a hned navrhl spoustu možností.
Potom jsme se dozvěděli, že se platí za půjčování nádobí 100-150kč za osobu, což při našem počtu hostů činilo najednou 16-24000 navíc. Hned jsme se tedy před paní majitelkou s cateringem dohodli, že nádobí si zařídíme sami, protože to vyjde daleko levněji. Také jsme se předem v naší komunikaci dohodli, že všechny služby poskytované od nich cateringu a jejich finanční vyrovnání bude řešeno paní majitelkou přímo s cateringem. Žádné takové kroky však nebyly při společné schůzce učiněny a cena půjčovného by byla opět zatajena, pokud bychom se na to přímo nezeptali.
Dále proběhlo ještě několik nepříjemných věcí, paní majitelka nám tvrdila, že jsme se nedohodli na pronájmu od čtvrtka, tak jsme jí řekli, že to má potvrzené v emailu. Dále nám několikrát řekla, že ať si nemyslíme, že budou chtít být hosté v září venku, protože bude hnusně a zima a bude nám muset topit. Úsměvné bylo, že nám to říkala v dubnu kdy bylo venku 25 stupňů. Když jsme řešili prostorové rozložení svatby, byl najednou problém využívat dvůr objektu, který byl jasně ve smlouvě napsaný jako součást pronájmu.
To nejhorší ale teprve přišlo. Paní majitelka si další den chtěla zavolat s přítelem a doladit detaily. V telefonu nám ale sdělila několik věcí.
1) Poplatek za půjčení talířů vlastně není za talíře, ale 100 Kč/osoba je za to, že tam vůbec ten catering může být a pak je dále zpoplatněné půjčování talířů. Když se jí přítel ptal, jestli je tedy půjčovné za talíře ve skutečnosti 50 Kč/osoba, když je to rozdíl mezi zmiňovanými částkami, nebyla schopná odpovědět. Veškeré naceňování probíhá extrémně netransparentně, kdy paní majitelka odpovídá, že to záleží na rozsahu využití, ale není schopna to konkrétně nacenit.
2) Poplatek za catering je z důvodu, že nemáme catering od nich. Bohužel nikde a nikdy nebylo řečeno, že by nějaký smluvní catering byl. Pouze, že nám paní majitelka může někoho doporučit.
3) Cena za pronájem už od čtvrtka v sobě nemá započítané ubytování (i když jsme byli dohodnutí, že ano a bylo to sepsané v emailu). A ubytování se platí i v případě, že hosté nebudou tu noc spát v postelích, ale jen ve stanech venku.
4) Paní majitelka nám navrhovala, abychom byli na místě od pátku. Což jsme odmítli, protože jsme od začátku byli dohodnutí na čtvrtku.
5) Celkově je jednání s paní majitelkou velmi prapodivné, jelikož nachází problémy ve věcech, které nemusí řešit a které ani reálným problém nejsou. Velkou část rozhovoru zabrala diskuze o tom, co budou naši hosté v pátek a v sobotu snídat a nebylo možné paní majitelce vysvětlit, že si na ty dva dny zvládnou každý přivést dostatek trvanlivých potravin.
Se všemi těmito náhodnými novými poplatky jsme se dostali cca o 50 000 na pronájmu výše. Když se přítel snažil dojít nějakému kompromisu a dohodnout se tedy na nové ceně, kdy zaplatíme víc i když na tom nejsme domluveni, pani majitelka řekla, že jsme se špatně pochopili a že nic nesleví.
Tak nám začlo opravdu náročné období. 5 měsíců před svatbou hledat nové místo, které nám dovolí mít vše jak chceme (protože máme všude zaplacené zálohy) a bude mít volno v našem termínu a zvládne kapacitu naší svatby. Sen každých snoubenců.
Paní majitelka nám o dva týdny později napsala, jak jsme se rozhodli, protože má sjednaný pronájem v týdnu a potřebuje vědět, co jim má říct. Když jsme se zeptali jak dlouho má ten pronájem paní majitelka dohodnutá, že by opravdu byla velká náhoda, aby ho zvládla sehnat během jednoho týdne, tak nám na to paní majitelka neodpověděla. Není možné si tedy nemyslet, že byl sjednán už dlouho a paní majitelka nevěděla jak z této situace ven. A místo aby s námi jednala na rovinu, vymyslela si milion věcí, aby nás z místa vyštvala.
Poslední komplikace bylo vrácení zálohy. Kdy jsme museli po měsíci bez vrácených peněz, kontaktovat naši právničku a oznámit paní majitelce, že pokud nám to nepošle, budeme to muset řešit přes ní.
Opravdu jsem nečekala, že nám do svatby bude nejvíc mluvit úplně cizí paní, které do toho nic není. Velmi spolupráci s paní majitelkou nedoporučuji. I když je místo krásně, za tohle to nestojí.